Door het Coronavirus is het dagelijks leven grotendeels tot stilstand gekomen. Het is belangrijk en bewonderenswaardig dat zoveel mensen in Nederland de richtlijnen volgen en daarmee bijdragen aan het bestrijden van deze crisis.
Ook wij als GroenLinks Renkum ontkomen hier natuurlijk niet aan. De komende weken zullen we al onze geplande activiteiten opschorten. Wij laten ons hierin leiden door de landelijk aangegeven maatregelen. Zodra er weer activiteiten georganiseerd kunnen worden, dan zullen wij de draad weer oppakken en jullie laten weten wat de nieuwe planning is. Wij hopen jullie dan natuurlijk weer bij diverse bijeenkomsten te zien.

Tot slot het belangrijkste: laten we vooral naar elkaar om blijven kijken. Als we elkaar steunen, komen we door deze tijd en wordt het weer beter. Heb je vragen of steun nodig, mail dan gerust naar ons en we kijken wat we kunnen doen. Iedereen veel sterkte in deze ingewikkelde tijd.